Co umím

Níže najdete popis služeb, které pro Vás mohu realizovat.

Analýza trhu a vytvoření strategie

U internetového marketingu musí být každý detail připraven před samotnou realizací marketingu. Pokud je dokonale zvládnuta praktická část máte mnohem větší šanci, že marketing bude úspěšný. Společně si určíme cíle projektu, uděláme analýzu trhu a zjistíme, co přesně vaši zákazníci chtějí a kolik jsou za vaše služby ochotni zaplatit.

Mnoho firem nemá vůbec žádný plán a ani cíl při tvoření reklamních kampaní. Výsledkem těchto nepřipravených kampaní je v lepším případě nulový zisk nebo v tom horším případě veliká ztáta. Společně si tedy určíme cíle vašeho projektu a navrhneme efektivní řešení.

Duležitá část samotné přípravy je bezpochyby analýza trhu. Musíte dokonale znát vaše návštěvníky a potenciální klienty. Zjistíme, co vaši zákazníci hledají, případně kolik jsou za vaše služby ochotni zaplatit. Také budeme sledovat, jak se lidé chovají přímo na vašem webu, které podstránky otevírají, kolik času zde stráví a z jakých stránek nejčastěji odchází.

Po zjištění všech potřebných informací vytvoříme strategii internetového marketingu. Naplánujeme jednotlivé kroky a začneme s budováním vaší značky.

 

SEO

SEO je úprava vnitřní struktury vašeho webu a provedení několika marketingových kroků takovým způsobem, aby Vaše webové stránky našli přes vyhledávače i Vaši potenciální zákazníci.

Níže vám popíšu, jak provádím optimalizaci pro vyhledavače.

  • Vytvoření strategie, naplánování jednotlivých kroků.
  • Analýza klíčových slov.
  • Vytvoření a úprava obsahu, vnitřní struktury stránek.
  • Vytvoření a zakoupení tematických odkazů (pagerank článků).
  • Zapojení se do sociálních sítí.

Vytvoření strategie, naplánování jednotlivých kroků

Vytvořím strategii optimalizace pro vyhledavače a naplánuji jednotlivé kroky, které s Vámi před spuštěním reklamní kampaně budu konzultovat.

Analýza klíčových slov

Správný výběr klíčových slov je velmi důležitý, často zde ovšem reklamní agentury chybují. V prvé řadě chtějí propagované weby dostat na zadaná klíčová slova na přední příčky ve vyhledavačích a vyberou slova, která nejsou vhodná pro jejich potenciální návštěvníky. Pokud se tedy uživatel dostane na web, nezaujme ho, nenajde to, co přesně hledá a po několika sekundách odchází. Výsledkem může být sice pěkná návštěvnost, ale nulová efektivita.

Já analýzu klíčových slov provádím jinak a mnohem efektivněji. Výběr klíčových slov udělám takovým způsobem, aby přinesl úspěch ve vyhledavačích, ale také aby lidé po otevření Vašeho webu našli to, co právě hledají. Provedu tedy kompletní analýzu a vyberu právě ta správná klíčová slova, která Vám přinesou úspěch.

Vytvoření a úprava obsahu, vnitřní struktury stránek

Po výběru klíčových slov přichází na řadu vytvoření a úprava vnitřní struktury stránek. V prvé řadě opravím chyby ve vaší webové prezentaci, tak aby byla kompletně validní. Poté vytvořím originální reklamní texty obsahující klíčová slova a použiji je v obsahu na webu. Vytvořené texty umístím do článků, titulku, hlavičky, patičky a dalších částí stránek.

Linkbuilding - Nákup tématických odkazů.

Jedna z nejdůležitějších částí SEO optimalizace. Účelem linkbuildingu je získávat dostatek kvalitních zpětných odkazů, které vám pomohou zvýšit postavení ve vyhledávání. I zde reklamní agentury dělají veliké chyby. Dostanou od klienta rozpočet a zběsile nakupují zpětné odkazy, které nemají žádnou váhu.

Linkbuildingu se věnuji více než tři roky, tudíž mám dostatek kontaktů na majitele kvalitních webových stránek s dobrým obsahem, historií a vysokými ranky. Koupím pouze ty zpětné odkazy, které Vašemu webu pomohou.

Sociální sítě

Součástí optimalizace pro vyhledavače je propojení sociálních síti s vaším webem. Pomohu vám na vaše sociální sítě jako je například Facebook dostat aktivní fanoušky. Aby to ovšem mnělo vliv na vyhledavače je potřeba odborná správa těchto stránek a používání klíčových slov i v tomto odvětví. Dohodnout se tedy můžeme i na dlouhodobé správě vašich stránek na sociálních sítích. 

 

Sociální sítě

Pokud v dnešní době nejste vidět na Facebooku, jako by jste nebyli. Aktuálně jsou sociální sítě nejnavštěvovanějšími weby na světě.

Někdo sociální sítě využívá k propagaci produktů na e-shopu, někdo zde prezentuje firmu a další přidávají novinky a aktuality z oboru. Pokud máte aktivní fanoušky například na Facebooku ihned se vám zvyšuje šance na úspěch. Dokážu tyto aktivní uživatele najít a dostat i na vaše Facebook stránky.

Pokud uživatele vaše služby zajímají, musíte jim také něco nabídnout. Budu vám stránky na sociálních sítích spravovat a vytvářet grafické podklady, obsah, soutěže a akce, které dostanou uživatele i na váš web.

 

PPC (SEM)

PPC reklama spočívá v tom, že inzerent neplatí za každé zobrazení reklamy, ale platí až ve chvíli, kdy na reklamu někdo klikne. Výhodou PPC reklamy je její plánovatelnost a měřitelnost.

PPC reklama spočívá v tom, že inzerent neplatí za každé zobrazení reklamy, ale platí až ve chvíli, kdy na reklamu někdo klikne. Výhodou PPC reklamy je její plánovatelnost a měřitelnost.

Stejně jako v optimalizaci pro vyhledavače je potřeba udělat analýzu klíčových slov.

Zjistím, která slova vyhledávají vaši potenciální zákazníci, a zároveň najdu taková klíčová slova, která se vám v konkrétním vyhledávači nejvíce vyplatí. Poté připravím a navrhnu plán reklamní kampaně v PPC, který osloví přesně takovou cílovou skupinu lidí, jakou na Vašem webu potřebujete.

Samozřejmostí je i vytvoření reklamních textů s vybranými klíčovými slovy. Konkurence v tomto odvětví je veliká, tudíž je potřeba, aby reklamní texty byly natolik přesvědčivé, že Vaše potenciální zákazníky zaujmou. V průběhu této kampaně budu sledovat, zda se vaše reklama zobrazuje vaší cílové skupině, zdali reklama tuto cílovou skupinu osloví natolik, aby na ní uživatelé klikali a byli motivovaní na Vašem webu například nakoupit nebo provést akci. V případě že zjistím, že lze na placených reklamách něco vylepšit okamžitě začnu s úpravou reklamní kampaně.

 

Ostatní služby

Copywriting, kupování reklamních bannerů a offline marketing.

Copywriting

Copywritingem se nazývá činnost, kterou provádím při psaní reklamních textů, které mají za úkol zaujmout čtenáře. Mohu pro vás vymyslet kvalitní slogan nebo napsat PR článek či různé texty pro váš web.

Kupovaní reklamních bannerů

Již nepříliš populární způsob propagace na internetu je kupování reklamních bannerů. Pokud se to ovšem dělá správně, výsledky jsou vidět. Udělám analýzu možných webů, na kterých by umístění reklamního banneru mělo smysl a následně vytvořím několik atraktivních bannerů, které uživatele zaujmou. Tyto bannery budou po vybraných webech rotovat a nestane se tedy, že by jeden stejný reklamní banner zůstal staticky na jednom webu například celý měsíc, ale bude obměňován za jiný po nejefektivnějších časových intervalech. 

Offline marketing

Kvalitně vytvořené slogany a texty nemusí být vidět jenom na vaších webových prezentacích.  Velmi účinnou reklamou například pro e-shopy je také rozdávání letáků přímo do rukou lidí nebo do poštovních schránek. Udělám vám kvalitně zpracovaný grafický návrh letáků jakýchkoliv velikostí.

Sdílejte na sociální sítě:

Dobrý den, jmenuji se Zdeněk a jsem marketingový poradce na volné noze.
Rád vám pomohu v oblasti internetového marketingu. Můžete mne kontaktovat na e-mailu reruchaz@gmail.com nebo na telefonu 734 816 970.

Zdeněk Řeřucha

Mám více než tři roky zkušeností v internetovém marketingu. Využijte služby které vám vydělají.